|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Ok tak. Går ud fra at det er underordnet hvilket DVB-C USB kort jeg køber eftersom MCE7 ikke understøtter DVB-C endnu?
For så kan jeg lige så godt spare lidt penge :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
BTW: Kan den tage MPEG4 HD? synes kun de skriver MPEG2 på Hauppauges hjemmeside?
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Men armene ned langs kroppen. Digital Everywhere har indstillet produktionen, og Fire/FloppyDTV findes ikke mere!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar
![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Friche ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Mens vi venter på: http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/09-09-2009/0005091086&EDATE=
Er der så nogen der får HD kanaler (f.eks. DR HD) frem i MCE med deres FireDTV tuner? Jeg har i 2 år nydt dejlig digital TV som galnet kunde i odense, men kan ikke modtage billedet på HD kanalen. Jeg ved MCE ikke understøtter MPEG 4 som udgangspunkt, ej heller DVB-C hvorfor "vi" bruger FiredTV tunere. Men er der en vej rundt om denne MPEG 4 understøttelse, eller er det bare to bad? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Windows 7 udgaven af MCE har support mpeg4 og he-aac lyd... Det må kunne løse dit problem...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
JanHem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Læser jeg det rigtigt... ?
Hvis jeg følger den opskrift, vil jeg kunne tune dvb-c kanaler som clearcam tuner ?
|
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Snakker du om linket til Microsoft forummet?
Der er ikke nogen opskrift på noget. Det er et ønske om ny/ændret funktionalitet i Windows fra en bruger til MS. |
|
![]() |
|
Friche ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg takker -avh-
Overvejet at opgradere til windows 7 siden det kom - dette gør nu udslaget. god weekend! |
|
![]() |
|
JanHem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej gruppe
har nu fundet disse link for at få min Hauppauge 930C til at virke med MCE:
http://www.hauppauge.com/site/support/support_mce.html som henviser til
Det virker nu som DVB-T tuner med desværre virker den analoge del og DVB-C delen ikke.
Jeg kan med DVB-viewer Trans edit MMC sagens få de digitale tunet og set dem i preview så der er hul igennem.
Spørgsmålet er om nogen kender "koden" til hvordan man indtaster "digital tv channel" in windows mce for at dt virker med yousee DVB-C ?
Hilsen Jan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |