|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 22-November-2009 kl. 13:05 |
Hej allesammen
Jeg vil høre om det er umuligt at få en DVB-C boks eller kort til sit fjernsyn uden at skulle betale abbonnement?
Man skal da fx. ikke betale abbonnement hvis man køber en DVB-T boks, skal man?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som det jo er bekendt, så er det Digitale spejl gratis hos You See, og det samme skulle også nu være gældende for Stofa.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Okay, så jeg kan købe sådan et boxer kort, og så bare lade være med at få et abbonnement til, og så bruge det gratis, da jeg er kunde hos Yousee?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Boxer er ikke You See. Der skal anvendes en Samsung 3106 eller 3126 til You See eller kabel Tuneren i TVet, hvis det har en.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, jeg har sådan at der kan komme et kort i siden af Tv'et.
Så jeg skal kontakte Yousee for at få det kort? og der er ikke noget kortafgift, som skal betales hvert halve år?
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Når du er kunde hos YouSee slipper du ikke for at betale for minimum en grundpakke. Uden denne vil der slet ikke være noget signal i dit antennestik.
Med egen antenne og en DVB-T modtager eller et tv med DVB-T tuner kan man uden nogen form for abonnement se DR's kanaler samt TV2. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Der skal IKKE bruges noget kort, det er som jeg skrev GRATIS, der skal bruges en DVB-C STB eller kabel Tuneren i TVet hvis der er en i det.
|
|
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Som Radiomanden skriver, så behøver du ikke kort. Det skal du kun bruge, hvis du vil se betalingskanaler eller de såkaldte bonuskanaler hos YouSee. De kanaler, du kan se analogt i din programpakke, er tilgængelige digitalt uden yderligere betaling. Dit fjernsyn skal bare have en DVB-C tuner eller du skal have en ekstern Boks. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Okay
Mit fjernsyn er et Samsung LE37M86 eller LE37M87 jeg kan ikke huske hvilket det er.
Så hvad vil I anbefale?
For det er da mærkeligt når man går ind på Yousees hjemmeside
Så står der at kortlæseren er til TV med DVB-C modtager. Mit fjernsyn har da ikke DVB-C modtager, men alligevel har jeg en indgang til kortet?
|
|
![]() |
|
![]() |
Der kræves jo et kort for at se TV fra Boxer, derfor har du en tilslutning for CA modul, det er dog kun anvendeligt i DK hvis TVet har MPEG4.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, okay og så vidt jeg har forstået, så har mit tv kun mpeg 2.
Ved du hvad priserne er på de to bokse ( 3106 og 3126) da jeg ikke kan finde priserne inde på deres hjemmeside)
|
|
![]() |
|
![]() |
You See har alle priser oplyst på hjemmesiden: http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_dpris
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |