|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() Sendt: 10-Februar-2010 kl. 13:35 |
Fra den 20-02-2010 er tilbud på en ABEO DVB-C modtager med optagefunktion i Aldi til 799 kr.
Optagelser gemmes på ekstern USB stick eller harddisk, som er ekstraudstyr. Jeg kender slet ikke mærket - men ville give tippet videre... Se mere her: http://www.aldi.dk/OFFER_DK_SA/OFFER_07/OFF01.SHTML Redigeret af Cyberguyen - 10-Februar-2010 kl. 13:36 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1685 |
![]() |
interessant...
|
|
![]() |
|
Elme ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Der er ikke meget info man kan google sig frem til vedr. denne stb. et vigtigt spørgsmål er om man løbende vil kunne downloade firmware opdateringer til dette produkt . mange stb'er har haft børnesygdomme istarten hvilket firmware update har løst. jeg tænker på yousee boks men også min vantage HD 7100C der blevet bedre efter opdateringerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |