|
DVB-C modtager uden scalering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2013 kl. 16:18 |
Jeg leder efter en DVB-C modtager boks der kan sende det modtaget signal direkte videre til enten en skærm eller en projektor (eller scaler) uden at den selv at behandle billedet. Er der nogen der ved om en sådan findes?
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://digitalt.tv/maximum-xo-4100-combo/ har ifølge artiklen en automatisk opsætning for billede som må formodes at være det du efterspørger, jeg kender dog ikke produktet. Det er utroligt at det skal være så svært at finde én der kan, for det burde da være let at lade være med at ændre signalet
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er mærkeligt at det skal være så svært at finde en modtager med den option. Gad vide hvad automatisk betyder? At den sender det signal videre som den modtager på den valgte kanal, eller at den sender signalet videre i billedpanelets native opløsning? Hvis det er det første, så er det vel det jeg søger...? Hmm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |