|
dvb-c og QAM? (Stofa) |
Besvar |
Forfatter | |
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2014 kl. 18:51 |
Hvordan er det med dvb-c tunere og qam? Kræver det noget specielt af tuneren at modtage stofa kabel tv? Jeg spørger da jeg overvejer at hjemkøbe tv tunere fra UK. Vil de være kompatible med det danske dvb-c?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender ikke til at der nogen steder i UK anvendes DVB-C. Der bruges Sattelit, DVB-T og IP-TV samt Fibernet. Udstyr indeholder derfor ikke den type Tuner. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du køber dvb-c tunere i uk vil de også være kompatible i dk. Det kan dog næppe betale sig. Køb hellere i Tyskland. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi jeg har fundet nogle lovende quad tunere til en fornuftig pris ved blackgold der er et UK firma. Der er noget sparet i forhold til tyske DD. Jeg var bare i tvivl om det mere tekniske bag dvb-c.
Mvh BS
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det denne: For så vidt jeg kan læse er det kun dual tuner for DVB-C, men quad for DVB-T/T2 Mvh. JørgenT
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Det var den der i første omgang fangede min interesse men den er ikke på lager så de kører et bundle tilbud på 2x3620 til samme pris og der er 2x dvb-c i hver.
Mvh BS
|
|
KasperHogh
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bestillte du dem hjem? jeg er nemlig også interreseret i at vide om de virker.
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte 2 brugte HDHomerun i stedet.Mvh BS
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |