|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbk6 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 03-Marts-2007 kl. 10:44 |
Hej
Jeg er igang med at bygge mig en HTPC, umiddelbart har jeg tænkt mig at stoppe Linux og Mythtv på den, så jeg prøver ikke på at starte en debat om hvad der virker bedst i MCE. Jeg har kigget noget på TechnoTrends kort, specielt C 1500 og C 2300. C 1500 er et budget kort, og en samlet løsning med CI koster omtrent det halve af C 2300 som er et premium kort. Men hvilke features har premium kortet over budget kortet? Bedre billede eller lign.? Jeg har haft lidt svært ved at finde ud af om premium kortet er mere værd end budget kortet. Hvad kan premium kortet som budget kortet ikke kan? På forhånd tak Michael |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() |
Premium kort har indbygget MPEG-2 dekoder og indbygget video udgang direkte til TV. Men dens hardware dekoder kan ikke bruges til HDTV. Så såfremt det er det, du er interesseret i, så er et budget kort og en pc med stærk CPU (til MPEG-4 HDTV) og grafikkort med tv-out et bedre valg. Budget DVB-C kortet fra TechnoTrend er dog vist i restordre pt. Mvh. Redigeret af digitalt.tv - 03-Marts-2007 kl. 11:12 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Er helt enig i at vi ikke skal starte en relegionskrig her, mht. Linux, Mythtv Men det kunne være rasende interessant at høre dine løbende erfaringer med projektet. Jeg ved så ikke lige hvor du skal placere dem, da forumfolkene herinde ikke er så glade for at omstrukturere til den nye virkelighed. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
marrix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
MBK6: Hvis du vælger C1500 Budget + CI, så har jeg 3 styk liggende da jeg er skiftet til FloppyDTV (pga. bedre understøttelse under Windows/MCE) - vi kan nok finde en rimelig pris.
|
|
![]() |
|
mbk6 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
marrix:
Tak for tilbuddet, men jeg har lige købt et par stykker. Jeg kunne godt tænke mig at få din mail eller lign. for jeg kan måske bruge flere senere, hvis jeg får succes med kortet. Da jeg nok har et par kammerater der gerne vil have et lign. system. |
|
![]() |
|
cos68 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hej Marrix Har du stadig disse kort, for så er jeg meget interesseret i et af dem! Mvh. Claus |
|
![]() |
|
marrix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg har dem stadigt liggende .-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |