|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Citat fra linket: AzBox Elite HD har plats för två tuner. Detta gör att du kan använda en enkel tuner eller en kombination av DVB-T, DVB-C och DVB-S2. Boxen har inte stöd för dubbel uppsättning av samma sorts tuner. Det læser jeg som at der ikke kan bruges to DVB-C-tunere, som der jo er behov for i dette tilfælde. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ja, den ene tuner er embedded S2, se specs. Men denne AzBox Premium HD har to tuner sockets og fuld valgfrihed. EDIT: der synes dog også at være en elite med en DVB-C tuner, se her (den optræder bare ikke på producentens webside). Redigeret af JesperLund - 07-Januar-2011 kl. 18:32 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Ja det fremgår af beskrivelsen. Kigger man under specifications står der: Support up to 2 different tuners [One should be satellite tuner]. Embedded 1xDVB-S2 tuner from the factory. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Jeg kender desværre ikke til programmets funktionalitet (har ikke engang prøvet det), jeg faldt bare over det, da jeg var inde og hente den nyeste firmware til min MX-83.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |