Epsi skrev:
Ærgeligt at høre om den bug med at skifte kanal i MP.
Ved du om andre har samme fejl med at computeren fryser?
|
Nej, jeg har ikke undersøgt det nærmere. Problemet er, at der i en HTPC er utallige konfigurationskombinationer, så problemer hos nogen er ikke synlige hos andre. Og i forbindelse med MP kommer der daglige builds, da deres TV Engine ikke er færdig, så måske der allerede ligger en ny release som løser problemet.
Men måske DVBViewer løsningen for dig, som du kan se i tråden, så har vi tilfredse brugere med denne software. Tror selv jeg vil kikkere nærmere på denne løsning.
Epsi skrev:
Opstarten kan jo ændres som de andre siger med standby eller dvale. Jeg har engang haft en windows arbejdsmaskine til at køre 24/7 i en måned. Så det kan godt lade sig gøre.
|
Jeg har selv en Windows mail- og FTP server som kører perfekt 24/7. Men der er heller ikke installeret anden end det nødvendigste soft- og hardware. Så selvfølgelig kører Windows rimeligt stabilt, hvis man ikke piller for meget
Epsi skrev:
Men har ikke den store lyst til at lave en HTPC hvis det ikke kører optimalt. Men det ved man selvfølgelig heller ikke før man selv har prøvet.
|
Håber ikke jeg har skræmt dig for at starte et spændende projekt op, fordi man kan udmærket få en hæderlig løsning op at køre på en HTPC. Jeg vil bare gerne indikere, at du ikke skal forvente at få færere problemer ved at anvende en HTPC kontra en boks, fordi heller ikke på denne platform findes den eviggyldige løsning.