|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
kolmorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Sydney Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hej igen Endnu engang må jeg stille mig lidt uforstående over for Stofas udmeldinger, for jeg modtager fint TV2 Sport HD (samt de andre HD kanaler) og Canal+ på mit ekstrakort. Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige ud over dette, men jeg kan ihvertfald afkræfte det. |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
til alle jer som leger med det her DVB-C kort, er der meget forskel på de forskellige slags PCI-kort vs FloppoyDTV box man kan købe og hvor ligger evt fordelen - kan jo se at prisen svinger meget!?? Har kigget på det som hele denne tråd startede med; http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=343802 og så fandt jeg dette kort som også kun bruger én PCI-plads; http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=340260 og så kommer FloppyDTV som jeg faktisk troede også var noget intern kort, er det ikk noget "hø" at den er extern & strømforsyning; |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Jeg synes det er rart FireDTV er ekstern, og man behøver ikke bruge strømforsyningen da firewire leverer strøm. Dog kan en bærbar eller anden mindre dimensioneret PC muligvis ikke drive det - så har man strømforsyningen.
Terratec ? Se evt her |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Ja men HVORFOR?? Hvor ligger det at det er rart, det koster sgu også den del mere end andre løsninger! |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Hvorfor FireDTV er rart ? Flere PCI slots ledige, behøver ikke floppy plads i kabinettet, kan tilsluttes bærbar og mest af alt så er det et stabilt produkt. Alternativt kører TechnoTrend PCI kort også stabilt, men de kræver 2 PCI pladser.
|
|
![]() |
|
![]() |
Bruger ikk mine PCI-pladser til noget, alt er på bundkortet - men ja okay hvis man ellers bruger nogle PCI-ting. Men derfor var det jeg også syntes dette kort var/er interessant; |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Nu behøver man ikke sætte floppyDTV ind i sit mediacenter, man kan have en cigarkasse lignende æske og smide det i, hvis strøm kabel og firewire.
Det behøver ikke optage en pci plads, man kan have det til at være i kabinettet internt, hvis altså lige kabinet er stort nok, så skal man lige have lavet et hul i kabinet til antenne kabel. Mulighederne er der mange af. |
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |