Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
t33j4y
Super bruger
Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
|
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 15:18 |
Letten skrev:
Blander mig lige, er det ikke muligt at afkorte føringsvejen til soveværelset ved at sætte en sløjfedåse i nærmeste antennestik? |
Nærmeste ER det i stuen :-/
|
 |
Letten
Guld medlem
Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 1963
|
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 15:25 |
t33j4y skrev:
reslfj skrev:
PS! Du skal købe et hus, hvor der er gode føringsveje - kabelsystemer skifter hurtigere end levetiden for et hus.
|
Du har helt ret! :-) |
Jeg er faktisk blevet glædeligt overrasket over vores 200 m2 halvfjerdserhus med kæmpe udhæng og 1. sal. Der er nemlig en dejlig skunk i begge sider af huset og et rummeligt loft.
Fra skunken kan jeg komme ind bag væggene til værelserner på 1. salen og kan tilgå hulmuren til værelserne i stueplan.
Jeg har lige fået sat ekstra strømudtag op på loftet, og sat en Comega DA-8PM antenneforstærker med 8 udgange op, senere skal der også laves krydsfelt for kablet netværk samme sted 
|
 |
Letten
Guld medlem
|
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 15:27 |
t33j4y skrev:
Letten skrev:
Blander mig lige, er det ikke muligt at afkorte føringsvejen til soveværelset ved at sætte en sløjfedåse i nærmeste antennestik? |
Nærmeste ER det i stuen :-/ |
Øv,
Nå, men TV i soveværelset er alligevel også en uskik 
|
 |
t33j4y
Super bruger
|
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 15:36 |
Letten skrev:
t33j4y skrev:
Letten skrev:
Øv,
|
Ja ja - men rart når ungerne begynder at komme drønende ind om morgenen i weekenden - så kan man lige nå 30 min mere i lavt gear, mens de ser tegnefilm eller noget :-)
Rimelig grøn af misundelse over de skunkrum du har!
|
 |
Letten
Guld medlem
|
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 17:43 |
t33j4y skrev:
Letten skrev:
t33j4y skrev:
Letten skrev:
Øv,
|
Ja ja - men rart når ungerne begynder at komme drønende ind om morgenen i weekenden - så kan man lige nå 30 min mere i lavt gear, mens de ser tegnefilm eller noget :-)
|
Se der er noget du har misforstået, du skal bare lære dem at tænde selv inde i stuen, så har i fred i soveværelset i timevis om nødvendigt, bruger det selv 
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19812
|
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 17:49 |
t33j4y skrev:
|
Nej, de kan ikke sidde stille (tro mig). Knægten kan da selv tænde for sin computer, eller fjernsynet i stuen. Så har vi fred.... Klaus
|
|
 |
t33j4y
Super bruger
|
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 20:51 |
Hæh