|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SonyKDL40D3000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 07-Juli-2007 kl. 11:53 |
Jeg behøver æidt hjælp Har lige købt et Sony KDL40D3000 lcd tv med indbygget dvb-c tuner. Jeg vil jo gerne udnytte det fuldt ud og har anskaffet et viaccess cam og et tdc selector kort. Desværre kan jeg kun se de 3 gratis kanaler DR1, DR2 og TV2. Har fuldpakken anaogt. Kan det skyldes forkert firmware på cam'et? |
|
![]() |
|
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Fuldpakken sendes både digitalt og analogt. Har du tjekket en ekstra gang at dit cam er trykket helt i bund i slottet på fjernsynet? Her er et link til Sonys side med dvb-c : http://www.sonydigital-link.com/TV/DVBC/dvbc.asp?l=da#param Held og lykke Mvh. Ivan
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Husk også at indtaste kabel-net nummeret. Der der fortæller hvilke kanaler der er til rådighed i dit område. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
SonyKDL40D3000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Tak for svarene. Har fundet de rigtige værdier på tdc´s hjemmeside. Kanaler er fundet på tv'et, det er vist kun afkodningen som ikke virker. Så det kører ikke endnu. |
|
![]() |
|
![]() |
Er efterhånden nået frem til den konklusion, at det er vigtigt at have så nyt et viaccess CA modul som muligt. Dette kan købes hos de danske sony center. Har bestilt et og skriver hvis det lykkes... Et selector kort, som kan købes i TDC's butikker til 199,- kr pr. år SKAL også bruges... |
|
![]() |
|
park ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Måløv Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er under Digital opsætning, manuel indstilling. Her skal indtastes 3 værdier.
|
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Jeg har i går sat et KDL-32D3000 TV op hos mine forældre og det var da det letteste i verden at få det til at fungere :-) I med Viaccess og TDC "Selector" kortet og så lave en fuld skanning med alt sat til auto. Tager ca. 10 minutter - så har den fundet 140 TV kanaler og 60 radiostationer. |
|
![]() |
|
![]() |
Mit problem har været at jeg i forvejen lå inde med et viaccess CA modul fra dengang de blev brugt i satellit recievere. Dette kan man ikke bruge da softwaren i CA modulet, skal passe til versionen på TDC's selector kort.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Når man anvender et viacess CAM-modul i en HTPC, skal det være vers. 4.84, det må sandsynligvis også gælde i et TV.... Check evt. vers. i en CAM-menu, hvis sådan noget findes... Se mere http://dvb.perch.dk/DVB_sw.php#viaccess_firmware om evt. opdatering... Redigeret af avh - 12-Juli-2007 kl. 11:56 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
HVor købte du ViaAcces? /Birkholm
|
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Jeg købte det hos Midtdata i Viborg: http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=CA-100&goto =productinfo&mainfunc=link Redigeret af humperdink - 12-Juli-2007 kl. 12:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |