|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Perfod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 12-Januar-2010 kl. 20:52 |
Hvad kan man få fat i en DVB-C tuner til maks 700kr
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis det er You See kan du få en Sagem60 til under Kr 300, Er det Stofa fås deres Zapper for Kr 995,- tror jeg det er, skal det for begge udbyderes vedkomende gøres billigere, så skal det være brugte enheder.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
jeg har en zaptorboks du må købe hvis det er til stofa, send en pb hvis det har interesse...
|
|
Har man sagt A må man også sige GF....
|
|
![]() |
|
Perfod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg har Yousee , men kan jeg ikke bare bruge en hvilken som helst tunerboks der kan modtage DVB-C signalet
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det kan man for såvidt godt, men ikke hvis det skal være en billig en. Det kan ikke være billigere end en fra udbyderen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Rent faktisk kan Zaptor boksen godt bruges hvis den er flashet med den seneste firmware fra Stofa ;) Men jeg mener du må undvære programinfo og en del andet - og hvis du sletter firmwaren fra den så er den bricked med mindre den kommer på et stofa kabelnet igen.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Den er stadig på deres produktoversigt. Der skal bruge kort til tillægskanaler.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
det vil sige jeg kan godt købe boksen uden jeg skal have abonnement osv .
Måske der er en herinde der kan sende et link til en billig DVB-C tuner som virker med yousee Redigeret af Perfod - 12-Januar-2010 kl. 21:53 |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
YouSee tilbyder en standardboks (Sagem 60) til 495 kr. Det kan du se på YouSee's side her. Den kan ikke modtage HD-kanaler, men alle andre. Der behøves kun kort hvis du vil abonnere på ekstra tv-kanaler. (Det er forudsat at du har adgang til et frit (ukodet) digitalt YouSee signal i din abonnementspakke - men det har stort set alle abonnenter). Redigeret af Vilhelm - 12-Januar-2010 kl. 23:07 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Billig ved jeg ikke om den er, men tror den kan fås billigere andre steder. Fint alternativ, hvis ikke man gider at leje en PVR fra YS - nu når non PVR boksen udgår... Lig i øvrigt mærke til det lave forbrug (10w/0,5W)
![]() Redigeret af Plex - 14-Januar-2010 kl. 08:50 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Man skal dog være opmærksom på, at den ikke kan bruges til YouSee's ekstra betalingskanaler, hvis det skulle blive aktuelt på et senere tidspunkt. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |