|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JanHem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 09-April-2008 kl. 21:15 |
Er der nogen som har kendskab / erfaring med dette kort: AzureWave AD-CP300 DVB-C PCI Kabel TV Tuner Både i forhold til XP MCE og Vista. Er det et kort man kan anbefale med YouSee abonnement ? Kan det bruges som dobbelt tuner opsætning ?
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Kender ikke kortet, men er med på en lytter. Det er alligevel en smule billigere end et FloppyDTV, og hvis det virker lige så godt er det jo værd at overveje.
|
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Det er det samme som dette kort fra twinhan, også kendt som 2033 mantis. Jeg har haft sådan et som jeg returnerede, da det ikke kunne modtage stabilt - der kom ofte signal udfald. Tuneren i den er nok for dårlig sat op/skærmet.
Prøv hellere firedtv eller technotrend løsningerne. |
|
![]() |
|
JanHem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Har prøvet firedtv og det virkede til min XP MCE. Men jeg var ikke tilfreds set i forhold til pris/integration til mit ønske om PC som harddisk optager (afventer måske samsung fra yousee...) Du skriver technotrennd løsning - hvilken erfaring har du med dette set i forhold til pris/integration (visning af tekster og epg) i vista/XP mce ? Hvilket kort ? |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Der er jo også floppydtv, som sættes ind i kabinettet, men man skal stadig have firewire tilslutning.
Jeg har et Technotrend C-1500 kort, med tilhørende cam-kort - de er ikke integrerede på samme kort, hvilket kan volde problemer hvis ikke man har så mange pci slots ledige - selvom cam-kortet ikke nødvendigvis skal sættes ind i en pci slot, det kan hænge frit derinde...kortet koster 500-600kr hos http://shop.technotrend.de eller http://www.dvbshop.net Bruger ikke vista/mce men dvbviewer og kortet virker på samme måde som firedtv mht. kanaler, epg og tekster. Hvis noget ville jeg foretrække firedtv - lidt hurtigere til kanalskift. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |