recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C ViaAccess Kortlæser (Til YouSee)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVB-C ViaAccess Kortlæser (Til YouSee)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
simtho1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-C ViaAccess Kortlæser (Til YouSee)
    Sendt: 06-Marts-2010 kl. 22:31
Mit råd til jer, lad være med at betale 595 kr. for denne bare fordi YouSee vil have det for den...

Her kan i som eksempel købe den til 342 kr. (402 kr. med forsendelse) og spare lidt der.

Jeg har krydstjekket info på den og det er en SMIT ViaAccess version 4 og er godkendt til MPEG4 og MPEG2. (http://www.smit.com.cn/English/proDetail.asp?InfoId=84&js=)

God fornøjelse.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 23:59
Bedste/Billigste CA-modul til YouSee hed en forumtråd i februar der behandlede dit emne meget grundigt.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 02:50
Oprindeligt skrevet af simtho1 simtho1 skrev:

Mit råd til jer, lad være med at betale 595 kr. for denne bare fordi YouSee vil have det for den...

Her kan i som eksempel købe den til 342 kr. (402 kr. med forsendelse) og spare lidt der.

Jeg har krydstjekket info på den og det er en SMIT ViaAccess version 4 og er godkendt til MPEG4 og MPEG2. (http://www.smit.com.cn/English/proDetail.asp?InfoId=84&js=)

God fornøjelse.

Så kan jeg som skræk fortælle dig at den hamper pris at Yousee tager for deres er det samme CAM fra Smit.
Men det kan stadig gøres billigere hos eks Proshop.dk, 305 kr og det var også hvad jeg gav for mit for en 2 måneders tid siden og det sidder idag i min PVR.

Redigeret af Aspagilus - 07-Marts-2010 kl. 02:51
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu