|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simtho1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 06-Marts-2010 kl. 22:31 |
Mit råd til jer, lad være med at betale 595 kr. for denne bare fordi YouSee vil have det for den...
Her kan i som eksempel købe den til 342 kr. (402 kr. med forsendelse) og spare lidt der.
Jeg har krydstjekket info på den og det er en SMIT ViaAccess version 4 og er godkendt til MPEG4 og MPEG2. (http://www.smit.com.cn/English/proDetail.asp?InfoId=84&js=)
God fornøjelse.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Bedste/Billigste CA-modul til YouSee hed en forumtråd i februar der behandlede dit emne meget grundigt.
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Så kan jeg som skræk fortælle dig at den hamper pris at Yousee tager for deres er det samme CAM fra Smit. Men det kan stadig gøres billigere hos eks Proshop.dk, 305 kr og det var også hvad jeg gav for mit for en 2 måneders tid siden og det sidder idag i min PVR. Redigeret af Aspagilus - 07-Marts-2010 kl. 02:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |