|
DVB-C/Yousee stikdåse |
Besvar |
Forfatter | |
DinoB
Bruger Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-April-2015 kl. 11:01 |
Heysa
I min bros lejlighed tilbydes der yousee. Stikdåsen er opdelt på R & TV, hvor TV er HUN & R er HAN. Er tommelfingerreglen ikke den ene vej hedder det HAN & modsatte vej HUN? Hvad jeg kan se skal jeg bruge et antennekabel, hvor begge ender er HAN. Indgangen på tv'et er også HUN. Kan det virkeligt passe? |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke bare fordi dækslet er vent forkert på vægdåsen ? Der er normalt at der skal forskellige stik i enderne han->hun, hun->han
|
|
|
|
DinoB
Bruger Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan så meldt godt være, det må jeg prøve. Jeg brugte ellers en gammel "billig splitter & antennekabel", hvor yousee-info kanal dukkede frem med HD ready modtagelse & et par Canal+ kanaler. Flere kanaler kunne ikke indlæses.
Redigeret af DinoB - 13-April-2015 kl. 11:15 |
|
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 429 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når der skal tunes kanaler ind så væk med T-stykker og gamle sure antennekabler.
Dobbeltskærmet kabel og skærmede stik SKAL altid bruges for et godt resultat. Når kanaler er korrekte på TV kan man efterfølgende sætte T-stykket på igen og så Håber der ikke går pixelering i det hele. Husk hvis der er tilkoblet en Radio skal dens antennekabel være af samme kvalitet som til TV, andet kan give indstrållingsproblemer.
|
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |