|
Dvblink 5.1.0---->til gammel licens |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2015 kl. 10:07 |
Hej
Jeg har ikke haft brugt dvblink server i en længer periode og kan se den er blevet opgraderet til 5.1.0 så min licens er smuttet. kan man ikke nedgrader til under 5.0.0 igen så jeg slipper for en ny licens? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skulle da meget gerne kunne opgradere til 5.1 gratis, hvis din 5.0 licens stadig er i gyldighedsperioden...
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
skal jeg også for nye min licens hmm
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Det ved jeg faktisk ikke... Måske er det en "evigheds licens" man køber?
|
|
![]() |
|
En der ligger inde med .dlp filen for
DVBLink Connect Server og DVBLink TVSource som vil være venlig at sende den til mig? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
truntemus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hvis du tidligere har kørt med en version under 5.0 gælder den licens ikke til 5.0 og 5.1. Så skal du købe en ny licens.
|
|
![]() |
|
jo derfor jeg søger de gamle dlp filer
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
truntemus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Du er jo nødt til at fortælle hvilken hardware det skal installeres på, bare til synology nas findes der mange forskellige versioner.
|
|
![]() |
|
Jojo
Win maskine ![]() |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
jeg har fundet dem som download
http://forum.dvblogic.com/viewtopic.php?f=61&t=19021 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |