recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvblink 5.1.0---->til gammel licens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dvblink 5.1.0---->til gammel licens

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dvblink 5.1.0---->til gammel licens
    Sendt: 16-Maj-2015 kl. 10:07
Hej
Jeg har ikke haft brugt dvblink server i en længer periode og kan se den er blevet opgraderet til 5.1.0 så min licens er smuttet.
kan man ikke nedgrader til under 5.0.0 igen så jeg slipper for en ny licens?   
Mvh
Svsommer
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Hej
Jeg har ikke haft brugt dvblink server i en længer periode og kan se den er blevet opgraderet til 5.1.0 så min licens er smuttet.
kan man ikke nedgrader til under 5.0.0 igen så jeg slipper for en ny licens?   
Du skulle da meget gerne kunne opgradere til 5.1 gratis, hvis din 5.0 licens stadig er i gyldighedsperioden...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 17:36
skal jeg også for nye min licens hmm
Mvh
Svsommer
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2011
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 20:08
Det ved jeg faktisk ikke... Måske er det en "evigheds licens" man køber?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 09:08
En der ligger inde med .dlp filen for
DVBLink Connect Server og
DVBLink TVSource
som vil være venlig at sende den til mig?
Mvh
Svsommer
Til top
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 09:26
Hvis du tidligere har kørt med en version under 5.0 gælder den licens ikke til 5.0 og 5.1. Så skal du købe en ny licens.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 09:34
jo derfor jeg søger de gamle dlp filer
Mvh
Svsommer
Til top
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 12:27
Du er jo nødt til at fortælle hvilken hardware det skal installeres på, bare til synology nas findes der mange forskellige versioner.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 12:37
Jojo
Win maskine
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 18:36
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu