|
DVBLink Configuration 4.1.0 er meget ustabil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hans Madsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2012 kl. 08:48 |
Hej
Recordere Jeg
har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få IPTV i M7CE. Under
start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind
for adgang til opsætning. Men
nogle gange kan min maskine ikke få contakt til hostname og derfor jeg ikke
komme ind DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange
skal jeg bare genstarte PCen, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen
efter og puf så virker det igen. Jeg
har også geninstalleret hele PCen med Windows, W7MC, DVBLink og andre
programmer jeg normalt bruger. Så maskinen skulle være helt fri for virus. Men
det ændrede ingenting. Hvorfor
er det så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det? Hvor
kan jeg evt. downloade DVBLink version 3.2.1, da det ser ud til at mange andre
har lignende problemer og mange foreslår version 3.2.1 i stedet. Mvh Hans
Madsen |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan godt finde 3.21 til dig. Jeg oplever også at v4 er en gang lort. Det er lige som om at fokus i udviklingen er på nye features frem for at stabilisere eksisterende. v4 er fyldt med kæmpe bugs. Den ene af min servers Harddiske er dog stået af, hvorfor jeg først forventer at kunne tilbyde adspurgte i løbet af i aften. Måske andre har den in the mean time. Redigeret af Patriarken - 25-Januar-2012 kl. 09:03 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Hans Madsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 36 |
Jeg vil være meget glad hvis du vil sende 3.2.1 til mig.
Brug evt. hbm.hbm.1970@gmail.com Mvh Hans Madsen
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Jeg forstår simpelthen heller ikke, hvorfor de ikke vælger at fokusere lidt mere på stabiliteten fremfor nye features. Jeg syntes TV-source er pissesmart på mange områder, men gik fra det, da jeg var træt at stabiliteten i programmet...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |