recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBLink Configuration
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBLink Configuration

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hans Madsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Januar-2009
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBLink Configuration
    Sendt: 10-Januar-2012 kl. 07:58
Jeg har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få TV i MCE.

Under start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind for adgang til opsætning.

Men nogle gange bliver jeg hægtet af således at maskinen ikke kan finde DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange skal jeg bare genstarte PCen andre gange har jeg geninstalleret DVBLink, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen efter og puf så virker det igen.

Hvorfor er min tråd derned til så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?Confused
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 14:03
Brug den "Gamle" 3.2.1 Version, uden web config, den viker fint.

Mvh Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu