|
DVBLink Configuration |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hans Madsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2012 kl. 07:58 |
Jeg har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få TV i MCE.
Under start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind for adgang til opsætning. Men nogle gange bliver jeg hægtet af således at maskinen ikke kan finde DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange skal jeg bare genstarte PCen andre gange har jeg geninstalleret DVBLink, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen efter og puf så virker det igen. Hvorfor er min tråd derned til så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?
![]() |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brug den "Gamle" 3.2.1 Version, uden web config, den viker fint.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |