recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBLink og XBMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBLink og XBMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBLink og XBMC
    Sendt: 21-Februar-2013 kl. 11:47
Hej alle sammen.

JEg har et problem med mit setup. 
Jeg kan ikke afspille nogen af HD kanalerne fra CD.
Men alle SD kanalerne virker fint.

Server:
Netværk: 1 gbit kabel
Server: C2D T7200, 3 GB ram, intel gfx 950.
Tv Tuner: FireDtv med 5.7 drivers 
DVBlink tv source med connect tingen. 
AVC Core 3.0 codec.

Client:
Atv2 med xbmc og DVBlink plugin.

nogen der har en ide til hvad der kan være galt?  

Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:08
nå ja, og hvis der er nogen der kan forklare mig hvorfor timefor.tv modulet kun indlæser epg for 10 ud af 30 kanaler, ville det da også være kærkommen :) 
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af brisk brisk skrev:

nå ja, og hvis der er nogen der kan forklare mig hvorfor timefor.tv modulet kun indlæser epg for 10 ud af 30 kanaler, ville det da også være kærkommen :) 

Har du valgt alle 30 kanaler som dine favoritter inde i indstillinger på timefor.tv ?
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 23:43
;) den havde jeg ikke lige luret.. Tak tak
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu