|
Dvblink på synology |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tommix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2012 Sted: århus Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2014 kl. 18:48 |
Her der nogen der kan hjælpe med at installere dvblink server på min synology 213, når jeg installere den inde under pakkecenteret så kan jeg ikke starte programmet op, den skriver bare kunne ikke køre pakke servicen. Hvad gør jeg forkert?
|
|
mvh tommi
|
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fulgt installations vejledning til punk og prikke, og sikret dig at du installere den korrekte pakker som passer til præsis din Synology model.
Også det som står under installation af pakken, mht. at deaktivere DTV hvis du bruger Video Station, efterfulgt af genstart ? Update: Denne pakke burde være den korrekte: http://dvblogic.com/en/software/synology-arm-marvel-kirkwood/
Redigeret af lks - 11-Juli-2014 kl. 19:20 |
|
![]() |
|
tommix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2012 Sted: århus Status: Offline Point: 24 |
jeg havde glemt at slå dtv fra i video station, tak for hjælpen
![]() |
|
mvh tommi
|
|
![]() |
|
Hvad er det der decoder mit signal, når jeg se det på iPad el iphone så hakker det helt vildt, jeg synology ds213
|
|
mvh tommi
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
fordi en synology 213 ikke har cpu-kræfter nok til at transkode video i realtime. Som minimum skal der være en dualcore intel atom i af nyere slags eller core i (og det er der ikke i de billige)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |