|
DVBLink, Synology se TV fra Internettet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Makamakalay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2013 kl. 10:53 |
Når jeg tilgår DVBLink klienten via min interne IP på netværket derhjemme, så kan jeg sagtens streams live tv via VLC. Men når jeg ændrer den lokale IP til min Internet-IP, og altså tilgår DVBLink denne vej, så kan jeg ikke åbne live tv streamet i VLC, som bare fejler.
Det undrer mig lidt, når jeg fint kan tilgå selve klienten udefra. Nogle bud?
|
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du åbnet for porten i routeren, som DVBLink programmet bruger?
|
|
![]() |
|
Makamakalay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 82 |
Jeg har åbnet for port 8000 og 8001.
Og jeg går ud fra der er hul igennem, når jeg kan tilgå DVBLink klienten på denne port via min eksterne ip. Det link den prøver at åbne i VLC er min eksterne IP og så port 8001
|
|
![]() |
|
Hov mente 8100 og 8101
|
|
![]() |
|
Nå, ser ud til den skulle åbnes direkte i routeren, og ikke bare i den app, hvor NAS'en siger den åbner roueren
|
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
Ahh okay, mig der lige læste din post forkert. Hvilken fejl kommer der i VLC?
|
|
![]() |
|
Nemlig rigtigt
![]() |
|
![]() |
|
Når 3+ HD og alle andre HD kanaler pixellerer og ikke går ordentligt igennem, så går jeg ud fra det er min upload, den er gal med (5MBIT) og jeg skal op i nærheden af 10.
|
|
![]() |
|
Ja det skal du. Man kan ikke transcode tv udsendelser på en Synology NAS, som man kan hvis det var installeret på en pc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |