recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBLink v4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVBLink v4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
C_Bak Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: DVBLink v4
    Sendt: 04-November-2011 kl. 13:00
nogen der har nyeste ver. kørende?
jeg har forsøgt i 2 dg. nu at få den til at køre med min Nova T 500, men tv-server låser når der skal søges efter kanaler... nogen goe ideer?
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af C_Bak C_Bak skrev:

nogen der har nyeste ver. kørende?
jeg har forsøgt i 2 dg. nu at få den til at køre med min Nova T 500, men tv-server låser når der skal søges efter kanaler... nogen goe ideer?
Jeg har kørt med den nyeste version, men havde problemer med den, så har nedgraderet til 3.2.2 igen. Er det når du søger efter kanaler inde i Media Center eller er det inde i selve DVBLink programmet?

Redigeret af Hanzoy - 04-November-2011 kl. 13:15
Til top
C_Bak Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 14:24
i dvblink, den låser fuldstændigt, jeg må i taskman. for at komme ud af det, og derefter genstarte WHS....
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af C_Bak C_Bak skrev:

i dvblink, den låser fuldstændigt, jeg må i taskman. for at komme ud af det, og derefter genstarte WHS....
Okay, for hvis det var inde i Media Center, har DVBLogic udgivet en patch til netop det problem. Ved ikke udmiddelbart hvad man kan gøre ved dette problem. Har du prøvet at høre dem ad i deres forum?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu