|
DVBlink, WMC, yousee, HDHomerun guide |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SMFoged ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2015 kl. 16:06 |
Hvor finder jeg en guide til at opsætte DVBLink med min HDHomerun (4 tunere), yousee og windows media center.
Jeg har fået det op at køre nogenlunde, men den fanger vidst kun EN tuner? Håber på gode råd og tips. Mvh. Stephen
|
|
HDHomerun HDHR3-4DC
Win8.1 64bit Windows Media Center |
|
![]() |
|
stavn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ret ny med DVBLink. Jeg tror du skal ind i Configuration | Sources der skulle gerne stå nogle ubrugte tuners på listen, som kan tilføjes. Måske som kopi af den tuner du allerede har konfigureret.
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Men hvorfor vil du bruge DVBlink når du har en hdhomerun?
Dvblink er jo som sådan uoverflødig.
|
|
![]() |
|
SMFoged ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Siden Yousees kanalopdatering d. 2. dec. har HDHomerun ikke villet tune ordentligt. For få dage siden kom der en opdatering, der gør at jeg kan se alle kanaler igen, men Windows Media Center, finder også alle kodede kanaler. Og sorterings funktionen i HDHomerun setup virker ikke så kanalerne kommer ind i en kikset rækkefølge.
Jeg har efter mange timer fået DVBLink til at virke og det virker ret solidt. Konen er i hverfald glad igen :-) Se mere her: https://www.silicondust.com/forum/viewtopic.php?f=75&t=18190&sid=499e1c8dc69cc8ff77f0e06dac46ff63
|
|
HDHomerun HDHR3-4DC
Win8.1 64bit Windows Media Center |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |