|
Dvblink |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2013 kl. 19:55 |
Har haft brugt dvblink tvsource 3.2 og har kode til den,Men kan slet ikke
finde et download til versionen,Nogle som har den liggende. |
|
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her: http://dvblogic.com/wiki/index.php?title=How_to_download_the_last_released_v3_DVBLink_products
/KL |
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Tak for det KL ![]() købt en brugt dvb c pci tuner for 200,-,Og så kunne jeg huske at jeg havde købt programmet for over 3 år siden,Og det er lige lykkede så det igen spiller ![]() |
|
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Fint nok :-)
Der er ellers løbet meget vand I dammen siden v3.2 men det er mest måden at konfigurere på der har ændret sig. /KL |
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Hej,
lige et spørgsmål til de ældre DVBlink´s! Jeg kører også med en snart 2-3 år gamle DVBlink og som har virket ganske fint, men er begyndt at få lidt rod med opdatereing af kanaler ved YouSee og spørgsmålet er så hvad man får i de nyer DVBlink software? Kan det betale sig at købe ny licens? Eller kan man opdatere sin licens/DVBlink?
|
|
![]() |
|
Seneste version 4.5.3 er den første version jeg har set der kunne fjerne gamle/ikke længere eksisterende kanaler. Efter en Yousee netværksskanning (ID:100)faldt antallet af fundne kanaler fra godt 300 til 207. Væk er alle dubletter osv. Mangler dog stadig en funktion til at kunne fravælge visning af de krypterede.
/KL |
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
er i fuld gang med 4.5.3nu :-)
|
|
![]() |
|
EFter 4.53. har jeg igen DR1 HD, som efter yousee omlægningen forsvandt! Det var vist givet meget godt ud med den opdatering!
Nu mangler jeg bare et ordentlig EPG program......MC´s program chrasher totalt hos mig!
|
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
DVBLogic, tilbyder et plugin til DVBLink, som hedder TimeFor.TV der arbejder sammen med TimeFor.TV hjemmesiden (tidligere ontv.dk), fungerer perfekt.
|
|
![]() |
|
JEg fik MCImportXMLTV til at virke igen ved at slette alle filerne uder det skjolte DIR:
C:\ProgramData\NRSoft\MCImportXMLTV Så ved at sætte programmet op igen chrascher det ikke længere. Gider ikke betale til DVBlinks program! Evt. læs her hvis man har problemer med at MCImportXMLTV går ned --> http://mcefun.nrossen.dk/post/2013/03/10/Error-and-problems-with-MCImportXMLTV.aspx
|
|
![]() |
|
Testede DVBlinks plugin i en tidligere version, men kunne ikke få serie optagelse til at fungere ordentligt. Den nægtede at frasortere genudsendelser. Det er jo ellers dejlig nemt at sammenkæde kanaler og EPG i webinterfacet.
Jeg bruger nu MCIimport som virker fint. Dog kan jeg ikke få sammenkædningen der til at virke. Den sætter fint op og siger at den er Done men der bare ingen forskel i MC. Manuel opsætning i MC virkede dog. /KL |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |