|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sn1009 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
MCenterFreak: Prøv at læse denne tråd igennem. Jeg smider også et par links i starten af tråden som du med fordel kan læse igennem..
|
|
![]() |
|
pekr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Jeg synes det er værd at bemærke, at det endnu ikke køre gnidningsfrit, og jeg selv se parabol fra min eksterne receiver. Det skyldes at de driver og tools der er ude nu, simpelthen er for dårlige, hvilket nok skyldes at det er første gang dette er gjort. Misforstå mig ikke, det virker (dog uden lyd, pga af digital forbindelse) Og billed er ligeså godt som på eksternt. Så det kan lade sig gøre helt uden CD receiver. Jeg bruger som sagt Techno Trende Budget 1500S, med CI læser og Conax modul og selvfølgelig mit CD kort. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#sn1009 Tak for linket, det vil jeg granske indgående i morgen #pekr Det lyder som om du er ved at være i mål. Hvad er det der ikke virker med lyden på grund af en digital forbindelse?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |