|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
culrich ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 10-Februar-2009 kl. 14:22 |
|
Hey, Har søgt lidt rundt, men uden held. Findes der nogen ser har lavet en dual tuner løsning til DVB-S(2) med mulighed for CAM ? Det fedeste ville være FireDTV med dual tuner. Har nogen kendskab til deres Roadmap? /Christian
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det findes ikke....Og tror ikke du skal forvente at det kommer....
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Maxven ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Der findes et 6 i 1 tunerkort fra Black Gold. Det er ikke S2, men en version med DVB-S2 skulle komme senere på året. Jeg har modtaget en mail fra Black Gold angående nogle driverproblemer samt en kommende model med DVB-S2: New drivers were released recently which address known issues. We will release a DVB-S2 version, but this will not be until later in the year. We will have firm dates nearer the release time.
Mvh. Maxven Redigeret af Maxven - 10-Februar-2009 kl. 19:27 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ja freeview.....hvor vil du sætte dine CAMs i?
|
||
Mit Setup
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
De skriver eller i deres KB at: Unencrypted, free-to-air HD channels are available via digital satellite. If you have an existing Sky dish you can use this, with the BlackGold BGT3540, to watch HD digital satellite channels.
Ja freeview.....hvor vil du sætte dine CAMs i? Kunne være spændende om Hauppauge Win TV-CI ville virke sammen med det kort. Hvad tror du? |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tror ikke det vil virke, med mindre at din applikation supporterer brug af eksternt Cam. Progdvb, og DVBviewer gør dette.(for DVBviewer vedkomne når man kører med DVBviewer(eksperimentelt) server) Ellers kan man bruge softcam, meeen det synes jeg ikke lige er sagen, beskaffenhedden af softcams og stabiliteten taget i betragtning..
Desuden afkrypteres hver enkelt stream evt et mux( dvs fra hver enkelt tuner) separat, hvorfor du angiveligt ville skulle have et antal CAMS/SoftCams svarende til antal tunere der findes på fx blackgoldkortet. Dette bliver hverken billigt eller praktisk eller nemt at sætte op... Det vil i yderste konsekvens kræve sin mand at sætte det op, og jeg tror ikke umiddelbart det er noget for en gængs bruger der bare vil have noget der virker. Redigeret af Patriarken - 11-Februar-2009 kl. 11:12 |
||
Mit Setup
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |