|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BrianLF ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 01-December-2009 kl. 11:29 |
Hej jeg er ved og kigge på denne antenne METRONIC DVB-T antenne Slimtech fotoramme Og syntes det er veldig smart med den kombination, da indendørs antenner ik altid er lige smarte og se på.Jeg vil nu høre om nogen har erfaringer med den , og om det er via sdkort eller andet man kan se/ lagre billeder på den.
jeg håber der er nogen der kan hjælpe.
MVH.
Brian
![]() |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
tror ikke på, at du skal stille alt for store forventninger til en sådan antenne, men det kan da være fotorammen virker - indendørs antenner er vist nok ikke noget man generelt skal smide penge efter, med mindre du bor lige op af senderen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Helt rigtigt, det vil ikke kunne anbefales, det ser også ud til at være en passiv antenne, hvilket ikke gør det bedre. Skal en sådan kunne anvendes, så skal modtageforholdene som nævnt være helt i top.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Nej og så kan det da slet ikke anbefales at handle med Pixmania. Ved reklamation er retur er man overladt til en sand gyser
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |