|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() Sendt: 09-Januar-2011 kl. 10:37 |
Jeg er ved at ændre lidt installation hos den gamle og påtænkter i den forbindelse, at han måske kunne undvære den lille pakke hos yousee og modtage de fleste af de kanaler via DVB-T.
Så tænkte jeg om man kunne få en fornuftig antenne som man kunne sætte på loftet istedet for udendør, og om det vil virke optimalt?
\René
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19556 |
![]() |
Du vælger bare en ganske almindelig udedørs antenne. Ikke noget af det der aktive "smarte" DVB-T skrammel der kræver strøm, men sådan en gammeldags en med strittende pinde. Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja en ganske almindelig UHF antenne. Hvor kraftig den skal være kommer an på modtageforholdene. Se på et dækningskort hvordan det er i området.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
Bor han et sted hvor han kan modtage svenske og tyske kanaler kan det blive nødvendigt med to antenner.
Han skal vel også høre radio. Husk en FM rundstråle og måske en DAB antenne. Det hele tilsluttes naturligvis et samle filter.
De nye "digitale" eller aktive antenner kan som regel både fange TV, FM og DAB. Det er noget nemmere at sætte sådan en fyr op. De er bare ikke så kraftige som gammeldags metal antenner.
Jeg har selv en aktiv flagknop antenne og er meget tilfreds.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |