|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
En god nyhed kan aldrig siges for ofte
![]() |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
||
Dette er selvfølgelig Off Topic men S-kanalerne S-12, S-24 og S-25 må faktisk heller ikke anvendes. Og bliver det ejheller. DVB-T gad vide hvad det er som foregaar? Redigeret af moho - 05-August-2008 kl. 17:06 |
|||
![]() |
|||
Æselrytteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
@pfugl
Nej, det var nu ikke lige det der med underteksterne jeg mente - blot min problematik med ikke at kunne gøre brug af DVB-T-delen i kortet. Altså, forstå mig ret, jeg vil ikke se TV3 analog og optage TV2 digitalt samtidig; Jeg vil blot gerne kunne have en kanalliste, der hedder: DR1 (DVB-T) TV2 (DVB-T) TV3 SBS NET TV3+ DR2 (DVB-T) osv. og det er DET, jeg undrer mig over, ikke kan lade sig gøre. @MCenterFreak Der er kun én grund til, at jeg skal op i Ultimate, hvis jeg skal have Vista på mediecentret: Fjernskrivebord. Det findes kun i Business og Ultimate, og Media Center findes kun i Home Premium og Ultimate, jf. Microsoft. |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
DR1 (DVB-T) Ja det er så IKKE muligt i MCE, og der er meget andet der undrer mig også? Hvorfor kan man f.eks. ikke se TV2 via SAT/Canal Digital (så kunne jeg sende sin UHF antenne på pension). Hvofor køber folk i tonsvis af TV med indbygget DVB-T tuner når man går over til en anden standard næste år? Så hvorfor dit og hvorfor dat? Det er ikke altid der er 100% logik her i livet Hvis du virkelig har behov for fjernskrivebord, så må det være erhvervs eller job relateret, og så må du/din arbejdsgiver vel bare til lommmerne
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
||
Det er da det skøreste jeg har hørt længe at remote desktop kun kan være job eller arbejdsrelateret, det er en kæmpe fejl fra MS side at den ikke er med i de versioner af vista hvor media centeret også er. Inden jeg fik min vista home "rettet til" så den kunne remotes til, var jeg da på skideren da mange justeringer og driver installationer ikke lige er så nemme via fjernsynsskærmen + med remote desktop kan man logge på en anden admin konto og lavet ændringer samtidigt med at konen kan se DVD eller optagelser uden afbrydelser... Måske kan man så bare sige, at man så bare kan købe den version hvor den er indbygget i, men det strider mod al sund fornuft, for der må være et kæmpe privat marked for funktionen, uden den behøver at hedde ultimate. /Psudo Redigeret af Psudo - 06-August-2008 kl. 01:53 |
|||
![]() |
|||
Æselrytteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
1) Nu går man jo ikke over til så meget som at den nye standard bliver introduceret næste år. MPEG2-DVB-T kører jo videre til 2012 - mindst. 2) Der er ligesom ikke andre muligheder. Jo, du begynder snart, hvis ikke du allerede har kunnet i et par dage, at kunne få MPEG4-DVB-T indbygget i tv-apparater på det danske marked, men det er først ca. nu, det er blevet muligt. 3) Du er jo ikke låst hvis du har købt et tv med MPEG2-DVB-T. Under alle omstændigheder vil du selvfølgelig kunne sætte en ekstern tuner til, men derudover har alle tv fra 26" og opefter (jeg mener det er her, grænsen går) indbygget Common Interface, så du kan sætte et MPEG4-CA-modul i. Ja ja, du vidste sikkert alle de her ting i forvejen, men det er jo fordi man kan læse sig til de her ting utroligt mange steder - modsat min "hybridtuner i MCE"-problematik.
Nej, det er absolut ikke i erhvervsøjemed. Jeg synes bare det er sejt at kunne styre sin computer fra en anden computer, og har brugt det og bruger det stadig utrolig meget. Derfor lyder det også godt, at man kan arbejde sig uden om problemet, og ikke behøver Ultimate (som er "en tand" dyrere)... ![]() Redigeret af Æselrytteren - 06-August-2008 kl. 12:13 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |