|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jaja, der er mange der sender i h.264 allerede....fx TV2sport, NatGeoHD osv.... Men det ændrer INTET ift mit udsagn....Det er IKKE tuneren der decoder en stream....Det er din computer(eller dit fjernsyn hvis det rette hardware er til stede) En DVB tuner er et netværkskort..... Det er nok 20 gang jeg har beskrevet dette..... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
sp0rgeren siger han k0rer med win 7 x64. helt kort hvordan afvikler man det i wmc? Redigeret af mbm1 - 20-Juli-2009 kl. 22:56 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
WMC ligger med Win 7... M.v.h. |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
ja det ved jeg, men man afvikler live mpeg4 tv i en ren windows 7 x64? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Man indkøber en TV tuner der er understøttet af Windows 7:
Redigeret af Patriarken - 21-Juli-2009 kl. 05:27 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Man skifter til 32bit hvis man vil undgå problemer :-P
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Hvorfor dog det? Nu har jeg i halvandet år kørt dels Vista 64-bit og nu Win 7 64-bit. Jeg har på intet tidspunkt haft problemer... Så når folk har problemer med 64-bit, så skyldes det ene og alene det skrammel de har på deres PC og/eller dårlig driverunderstøttelse fra hardware producenten...! M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 21-Juli-2009 kl. 08:54 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Henrik B kan du bekræfte at Mpeg4 live tv fungerer i windows 7 x64? Kan du se G-TV og Kanal 9? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nope, det kan jeg ikke, eftersom jeg ikke har søgt efter nye kanaler de seneste måneder. Men jeg skal da gerne prøve i aften, når jeg kommer hjem. Igen, hvad er G-TV? Og kan det ses over hele landet? M.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
G-TV er en kanal om computerspil. Er ikke helt klar over om det er alle der kan tage den. Jeg bor i Hillerød og finder både G-Tv og kanal 9. Du må meget gerne vende tilbage vedr. om du finder kanalerne og om det fungerer i win7 x6 mediacenteret. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Will do... M.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er Canal 9 luftbåren - DVB-T? Det ser ud til, at jeg ikke kan modtage det. eftersom det kun er gratis for Københavnere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3008&zoneid=5 M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 21-Juli-2009 kl. 14:16 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |