recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvbt - mpeg4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdvbt - mpeg4

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 11:34
Det har du 100% ret i, og det undrer mig at der ikke er særlig mange journalister der har råbt vagt i gevær. Folk kaster millioner i fladskærme som de ret beset enten skal udskifte om 3-4 år, eller købe en ny settop box til. Jeg ville ikke selv give en merpris for en skærm, bare fordi den har DVB-T/C
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 11:41

Vi er kommet ind i en tidsalder hvor tingene hurtigt bliver forældet, så jeg tror ikke længere vi kommer til at kunne "fremtidssikre" sig.

mange ting vil ændre sig de kommende år, og det vil nok være dumt og gå ud og bruge mange ekstra penge bare fordi et tv har DVB-C tuner eller andet, fordi lige på det punkt ved vi faktisk ikke ret langt frem i tiden.

Personligt kunne jeg godt finde på et købe et tv med indbygget DVB-C tuner, bare prisforskellen mellem den og en anden uden ikke var for stor, men jeg ville ikke købe den pga. af DVB-C tuneren.

Jeg bruger alligevel kun mine tunere i min HTPC, og når jeg køber ny skærm, køber jeg også 2 DVB-C tunere til min HTPC. så kan jeg bare skifte dem når der engang kommet et nyt format

Redigeret af Pizzabager - 07-Januar-2008 kl. 11:41
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu