|
DVB-T Tuner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niels Chr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2012 kl. 02:31 |
Har brugt MCE i mange år og har benytet Happauge T500, skal til at købe nye stumper til MCE'en (bl.a. SSD) og overvejer om der er bedre Tuner alternativer - T500 virker sådan set fint, men har nogle pixeleringer på DVB-T som vist nok skyldes dårlige antenne forhold.
er der nogle andre DVB-T (dual) tunere som kan anbefales |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke, det var bedre, at få gjort noget ved antenneforholdene, eller manglen på samme? Hvor i landet bor du, sådan ca.? Så vi kunne hjælpe dig med, vejledning til, hvorhen du skal dreje antennen? Husk også, at en "gammeldags", retningsbestemt antenne er bedre end hvis du bruger stueantenne. Tuneren Hauppauge skulle vist være noget af det bedste, som findes.
|
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Jeg havde 2 T500 kort, dem skrottede jeg. HVR 1300 det virker rigtig godt, men det er ikke dual. De fåes til ingen penge brugt. Jeg har haft mange DVB - T enheder på min gamle fuba antenne, det eneste der har fejlet er disse Dual T 500 kort.
Det der ærger mig mest var at jeg startede med at bruge en uge på at få det til at fungere i linux (dengang) for så at få det samme problem som dig.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Hvr 2200 kan anbefales, dual dvbt.
Check evt blackgolds kort der er et quad dvb 52. Mvh gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |