|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Ved ikke om det virker med det file format, men prøv med Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Hmmm desværre no luck. Jeg har læst lidt op på det og det ser ikke ud til at der findes ret mange programmer med support for det nye wtv format endnu. det gamle ms-dvr er der idag en del programmer der kan klare. (inklusiv vista movie maker) men ikke det nye format som tv pack bruger :-( Jeg kan ikke engang afspille filerne i media player, på en pc uden tv pack. Det er lidt træls da det kun er mit media center som kører home permium. Mine 3 andre maskiner kører alle buisness som jo slet ikke har media center funktionalitet (så ingen tv pack til dem) Redigeret af gensplejs - 16-November-2008 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
renean ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: El Salvador Status: Offline Point: 4 |
![]() |
når jeg installer den tv pack kan den ikke finde mit tvkort Compo 8000F nogle der har et forslag
|
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
har du instaleret opdateringen til tv pack fra windows update? hehe... known bug :-) Korrekt instalation af tv pack foreskriver at man instalere oven på en helt rent vista sp1.... altså uden at ha konfigureret windows media center i forvejen... i 9/10 tilfælde virker det også bare at opgardere en kørende instalation. En af de ting der kan gå galt er at man ikke længere kan se sit tv kort efter upgrade. Jeg har set lidt forskellige forslag som blandt andet geninstalere drivere osv. men kender ikke til nogen sikker løsning ud over at geninstalere vista...... |
|
![]() |
|
renean ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: El Salvador Status: Offline Point: 4 |
![]() |
ja det har jeg og har prøvet at installer driver igen og prøvet med et Hauppauge 1300 tv kort med samme problem.
|
|
![]() |
|
![]() |
så virker det jeg installeret vista på ny og så kører det tak
|
|
![]() |
|
![]() |
tja... det er en trist løsning. Men den virker. :-(
Jeg har på et eller andet forum læst noget om at pille rundt i registrerings databasen og slette nogle gamle konfigurationer og så skulle det virke. Men jeg kan simpelthen ikke finde det igen. |
|
![]() |
|
![]() |
microsofts begrundelse for kun at release tv pack til
OEM er forresten netop det at der kræves en ren vista og tv pack faktisk langt fra virker med alle tunere. Det er helt klart ting der skal løses før de bare kan smide den på windows update. reinstall requierd :-) så kunne det være folk holdt op med at tude over at skulle lave en simpel genstart efter opdateringer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |