|
DVB-T2 tuner i 3 år gammelt TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eblermeister ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-August-2013 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2013 kl. 22:21 |
Hej :)
Jeg købte for 3 år siden et samsung TV (UE40C7705XXE). Jeg købte TV'et i den periode hvor alle snakkede om det nye digitale signal i forbindelse med at kanalerne begyndte at være i HD som standard. Givet at jeg ville være fremtidssikret, købte jeg det tidligere nævnte tv (UE40C7705XXE), som på givne tidspunkt var en af Samsungs top-modeller (pris: 9000 kr.) Da jeg købte TV'et boede jeg hjemme hvor jeg modtog digitale, HD og 3D kanaler igennem yousee kabeltv, og det virkede perfekt på dette nye TV. Jeg er dog nu flyttet hjemme fra og har efter at jeg fandt ud af hvor dyrt kabeltv er, overvejet at skifte til BOXER. BOXER skriver dog på deres hjemmeside at for man kan modtage BOXER kanaler i HD, skal man have et tv som har en DVB-T2 tuner.... Mit spørgsmål lyder derfor følgende: Er der en som ud fra de givne informationer kan fortælle mig om mit TV har en DVB-T2 tuner installeret? På forhånd tak! |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.samsung.com/dk/support/model/UE40C7705WSXXE-techspecs
Nej, ingen T2 tuner. De kom først i D-serien. Redigeret af Torben Rasmussen - 13-August-2013 kl. 22:35 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |