recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVB-T

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-T
    Sendt: 01-Februar-2006 kl. 15:56
Tænker på at købe en modtager til DVB_T.Kan ikke rigtigt finde ud af hvad det her betyder Embedded til conax eller Embedded til viaccess,toede først den også kunne modtage parabol men det kan den ikke? så hvad betyder det så?det drejer sig om Digiality cx 302 T
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2006 kl. 16:20

Hej kallek

DVB-T åbner også mulighed for kodede betalingskanaler.

Men hvilket kodningssystem de vil benytte herhjemme når det engang kommer tør jeg ikke sige. Men det er også først i år 2010.

Men sørg for at købe en modtager der håndterer DVB subtitles korrekt.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2006 kl. 18:51

Ok det blev jeg da mere klog af,fik at vide at alt tyder på det bliver conax der bliver valgt.Men til den tid er denne mask, nok dybt forældet?.Håndtere DVB subtitles korrekt,hvordan finder man så lige ud af det?.Det undre mig at ca 2 mdr før det starter op er der ikke mange info om det.JO har læst en del her på recorder.dk

mvh kallek

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu