recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBViewer  DivX Lyd forsvinder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVBViewer DivX Lyd forsvinder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2006
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Emne: DVBViewer DivX Lyd forsvinder
    Sendt: 04-April-2010 kl. 18:36
Når jeg afspiller en optaget, optaget via DVBViewer primært fra DRHD. forsvinder lyd ved afspilning. afbryder jeg så afspilning og starter den igen, hvortil jeg var kommet er lyd der, men nogle gang lavere end før. Efter xx minuttet kan det samme ske igen. Ved nogle hvad der er galt.?
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 10:34
Nu skriver du DivX i overskriften, men DVBViewer kan ikke optage i DivX. Har du konverteret det til DivX. Hvis ja, har du så samme problem hvis du afspiller den ukonverterede .ts fil? Hvis nej, så er det et problem med din codec
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 11:54
Hej og tak, hjælp mig lige hvad jeg skal se efter, jeg har installeret divx for at drhd virkede, efter anbefaling fra dette forum. jeg konvertere ikke noget manuelt efterfølgende
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 13:05
Hvis du kører Win 7 skal du IKKE installere noget som helst, snarer tværtimod.
Igen hvis du kører Win 7, så lav en frisk installation, installer DVBViewer, installer derefter nyeste beta som hentes her og husk at installere DVBViewer filter som hentes her
Hvis du ikke kører Win 7, skal du installere en Codec, og det kunne godt være DivX eller CoreAVC.
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 07:32
Super det prøver jeg jeg kører nemlig win7 Når du siger reinstallation er det så kun DVBViewer/DivX der skal afinstalleres og så installere DVBViwer i den beta version du skriver?
Det er vel ikke Win7 som skal reinstalleres? 

Redigeret af jwj1012 - 06-April-2010 kl. 07:35
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu