|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jwj1012 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 04-April-2010 kl. 18:36 |
Når jeg afspiller en optaget, optaget via DVBViewer primært fra DRHD. forsvinder lyd ved afspilning. afbryder jeg så afspilning og starter den igen, hvortil jeg var kommet er lyd der, men nogle gang lavere end før. Efter xx minuttet kan det samme ske igen. Ved nogle hvad der er galt.?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Nu skriver du DivX i overskriften, men DVBViewer kan ikke optage i DivX. Har du konverteret det til DivX. Hvis ja, har du så samme problem hvis du afspiller den ukonverterede .ts fil? Hvis nej, så er det et problem med din codec
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Hej og tak, hjælp mig lige hvad jeg skal se efter, jeg har installeret divx for at drhd virkede, efter anbefaling fra dette forum. jeg konvertere ikke noget manuelt efterfølgende
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvis du kører Win 7 skal du IKKE installere noget som helst, snarer tværtimod.
Igen hvis du kører Win 7, så lav en frisk installation, installer DVBViewer, installer derefter nyeste beta som hentes her og husk at installere DVBViewer filter som hentes her
Hvis du ikke kører Win 7, skal du installere en Codec, og det kunne godt være DivX eller CoreAVC.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Super det prøver jeg jeg kører nemlig win7 Når du siger reinstallation er det så kun DVBViewer/DivX der skal afinstalleres og så installere DVBViwer i den beta version du skriver?
Det er vel ikke Win7 som skal reinstalleres? Redigeret af jwj1012 - 06-April-2010 kl. 07:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |