|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Der burde ikke være problemer med at have både TerraTec Home Cinema og DVBviewer installeret. Jeg kører faktisk selv med TerraTec's videocodecs i DVBviewer, da de umiddelbart er dem, jeg har den bedste performance med på mit hardware.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
![]() |
Det jeg selv har oplevet var "den anden vej rundt"
![]() Havde installeret en dual Twinhan DVB-T USB tuner, med den medfølgende TV applikation, og også eksperimenteret med DVBViewer Recording Service. Så da jeg forsøgte at bruge Win7 MC var det særdeles ustabilt, og det var fordi begge de 2 andre programmer hver tog en halvdel af dual tuneren
![]() Så efter de blev stoppet virkede Win7MC. Hvilket operativsystem, og 32/64 bit anvendes? Er det korrekte (og seneste) BDA driver der er installeret?
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Jeg kan godt engang imellem opleve, at kombinationen af TransEdit og Recording Service driller.
Hvis jeg har haft TransEdit kørende i længere tid og lukker det ned for derefter at starte DVBviewer op, så melder den undertiden, at den ikke finder noget hardware. En genstart af servicen i Recording Service løser altid problemet. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Bankz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Ja, det er de nyeste aftapning.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Mit forslag: Reinstaller OS, installer drivere til tuneren, uden TV software, installer DVBViewer, installer den nyeste DVBViewer Beta
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |