recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBviewer - DVB-C scanning??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVBviewer - DVB-C scanning??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 22:24
Der burde ikke være problemer med at have både TerraTec Home Cinema og DVBviewer installeret. Jeg kører faktisk selv med TerraTec's videocodecs i DVBviewer, da de umiddelbart er dem, jeg har den bedste performance med på mit hardware.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 22:41
Det jeg selv har oplevet var "den anden vej rundt" Smile 
Havde installeret en dual Twinhan DVB-T USB tuner, med den medfølgende TV applikation, og også eksperimenteret med DVBViewer Recording Service. Så da jeg forsøgte at bruge Win7 MC var det særdeles ustabilt, og det var fordi begge de 2 andre programmer hver tog en halvdel af dual tuneren  Big smile
Så efter de blev stoppet virkede Win7MC.

Hvilket operativsystem, og 32/64 bit anvendes? Er det korrekte (og seneste) BDA driver der er installeret?

Mvh JørgenT
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 22:46
Jeg kan godt engang imellem opleve, at kombinationen af TransEdit og Recording Service driller.
Hvis jeg har haft TransEdit kørende i længere tid og lukker det ned for derefter at starte DVBviewer op, så melder den undertiden, at den ikke finder noget hardware. En genstart af servicen i Recording Service løser altid problemet.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
Bankz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 23:07
Ja, det er de nyeste aftapning.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 08:02
Mit forslag: Reinstaller OS, installer drivere til tuneren, uden TV software, installer DVBViewer, installer den nyeste DVBViewer Beta
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu