|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
a.fettouhi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 09-Maj-2008 kl. 21:24 |
|
Jeg er begyndt og bruge DVBviewer til DVB-T på mit Vista mediecenter (har et Hauppauge HVR-1300 TV-kort i) og det kører ganske godt og stabilt. Jeg har dog to problemer.
1. De 4 Digi-TV kanaler er tilgængelige på MCE omskifteren via tryk på 0, 1, 2 og 3. Hvordan får jeg dem til og lægge på 1, 2, 3 og 4 på omskifteren? 2. Når jeg vil se EPG'en, så viser DVBviewer fint listen over programmerne der kommer fra, DR1, DR2 osv., men af en eller anden grund er ikonet for DR1 erstattet med HR3 logoet og DR2 er ARD logoet osv., men programmerne vist i EPG'en er de rigtige. Er der en måde og rette det? hilsen André |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Der findes en mappe under dvbviewer/images/logos. |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
a.fettouhi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Fremragende, mange tak!!! ![]() hilsen André |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er vel ikke nogen, der har et logo til DR UPDATE / Tegnsprog kanalen til DVBviewer? hilsen André |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
![]() |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak endnu en gang. Er det nok at kalde filen "DR UPDATE.png"?
hilsen André |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10592 |
![]() |
|
Har samme problem, så det kunne jeg også godt tænke mig at få svaret på. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
På en standart kanalscanning kalder DVBviewer kanalen "DR UpDate / Tegnsprogsfortolkning" En fil kan dog ikke hede noget med "/" i så du må in i channeleditor og kalde kanalen noget andet fx "DR Update" dernæst gemmer du bare ovenstående billede som "DR Update.png" i logo folderen. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det tænkte jeg nok ;). Endnu engang mange tak. hilsen André |
||
![]() |
||
![]() |
|
Og så var der to :). hilsen André |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |