|
Dvbviewer EPG via HDHomerun |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2014 kl. 22:02 |
Jeg brugere dvbviewer med stor tilfredsstillelse, men synes engang imellem det kludre lidt i visningen af epg.. Når man bladre i kanerne via op og ned, så man kan se hvad der køre på de enkelte kanaler.
Oplever ofte der står *** 21:00 <DAN> Luksus fælden *** hvordan får man "<DAN>" væk..? Det er kun nogle gange det står der På forhånd tak
|
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er et billed af det..
https://www.dropbox.com/s/490gzvo5lnjywn2/2014-09-04%2021.52.23.jpg?dl=0 Det er ikke altid <DAN> står der, men ofte. Er jeg den eneste med dette problem.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Har heller ikke set det, men gætter på det er relateret til lydsporet på den pågældende udsendelse. Hvem er din udbyder og modtageform? Edit: Modtageform er jo nok DVB-C når det er TV2 HD ![]() Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 05-September-2014 kl. 17:05 |
|
![]() |
|
MCenterFreak# Kigger man på hjemmesiden til RS, så står EPG'en helt normal, altså uden <DAN>.
JørgenT# Jeg har tv igennem Stofa kabel tv.. Før hvor jeg kørte IPTV og EPG fra TimeForTV, havde jeg heller ikke problemet.. Spørgsmålet er bare om jeg har fået pillet i opsætningen :)
|
|
![]() |
|
Testede lige på min stationære, der er problemet der ikke..! Lige når man åbner dvbviewer kan man se den første kanal den tuner, der står der <DAN>.. Men bladre man kanal er det væk.. Men hvorfor Fxxxx er det ikke ens på mine maskiner.
Har tjekket indstillingerne, og EPG fanen er ens på begge maskiner. Samt sammer version af DVBViewer.
|
|
![]() |
|
Testede lidt mere :) Sletter jeg mappen CMUV\Dvbviewer og kørte guiden igen på min stationær, viser den også EPG'en med <DAN>.. Kopier jeg den gamle setup.xml ind, så er det okey igen.
Sammen ligner jeg den nye setup.xml og den gamle, er opbygningen vidt forskellig. Har sammen lignet opsætningen i DVBViewer, der er de ens, men Setup.xml er vidt for skellig. Måske en fejl i version 5.2.9..? Har bare kopieret den gamle setup.xml fil ind, og nu virker det :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |