|
DVBViewer Er jeg stadig virkelig den eneste. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2013 kl. 16:54 |
Har spurgt før :
Er jeg så uheldig at være den eneste der har problemet med at man ikke kan lave video jump tilbage i live tv i dvbviewer, 2 seneste release udgaver.
Video jump er når du spooler eks. 10 sekunder tilbage i dit live tv stream, fordi man lige skal se det igen, eller pauser.
Billedet stener, lyden kører fint videre. LAV filters og MS er prøvet samme resultat. Video drivere opdateret.
Billedet kommer igen hvis man kører frem til live punktet. Det er oplevet i seneste version 4.9.X og jeg håbede det var rettet i version 5.0.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har sikkert ikke megen glæde af at vide at jeg aldrig har haft problemer med det. Er du sikker på du har de rette rettigheder til den folder hvor tidsforskydnings filen ligger, og der er plads nok?
Her er mine indstillinger:
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
MCCenterfreak.
Jeg har samme opsæt, kører på ssd disk, bruger er i administator gruppen, har i weekenden vendt alle kryds, syntes det hjalp lidt ved at fjerne "use custom rendere" under direct X, hvordan ser dit opsæt ud der. Har forsøgt med LAV filters, men det ser pænere ud med microsofts.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Her er screenshots af dem jeg tror er relevante:
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
Tak for snapshots. Skal lige høre, er din en installation der er opgraderer flere gange, da jeg kun har problemet med de seneste to versioner. Jeg har en eller anden ide om at der er arvet et eller andet snot fra tidligere opsæt. Jeg er på femte opgradering tror jeg. MVH |
|
|
|
![]() |
|
Det er en ren installation, da jeg har reinstalleret Windows.
Men det er jo meget nemt med DVBViewer, du kan fjerne DVBViewer totalt, bare ved at fjerne det via Kontrolpanel, og derefter slette de to biblioteker: C:\Programmer\DVBViewer og DVBViewers Data Folder (den finder du via Start>Alle Programmer>DVBViewer>Data Folder. Det er den der hedder noget med CMUV. Når du så installerer DVBViewer siger du ja til at Begynde forfra
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |