recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-Viewer favorit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-Viewer favorit

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-Viewer favorit
    Sendt: 17-Februar-2015 kl. 19:34
Jeg har et underligt problem med DVB-Viewer hos en kammerat.

Udbyder er TDC Yousee, tv-kortet er vist et teratech et eller andet med T/T2/C.

Jeg laver en kanalsøgning og den finder en række kanaler.
Herefter hiver jeg udvalgte kanaler over i favoritlisten.

TV2 driller dog, den virker fint hvis jeg vælger den fra fundne kanaler (dobbeltklik under "Scan 17-02-2015", men ikke når jeg dobbeltklikker på den under favoritlisten.

De øvrige kanaler virker umiddelbart fint, blot ikke TV2.

Er der nogen der har oplevet lignende og kan pege mig i retning af en løsning?
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 05:36
Jeg oplevede noget lignende inden jul hvor yousee ændrede i deres kanaler. Jeg slettede den gamle "scan" og clearede favoritlisten og søgte igen efter kanalerne og lagde de respektive kanaler i favoritlisten og så virkede alt pludseligt som det skulle. 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 22:58
Tak for svar - det vil jeg prøve.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2015 kl. 16:02
Det virkede :-D Et af livets små mysterier, hvor vi bare må affinde os med en løsning, som vi ikke forstår baggrunden for.
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2015 kl. 05:13
Super. Og du har helt ret, men så længe det bare virker. Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu