|
DVB-Viewer favorit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2015 kl. 19:34 |
Jeg har et underligt problem med DVB-Viewer hos en kammerat.
Udbyder er TDC Yousee, tv-kortet er vist et teratech et eller andet med T/T2/C. Jeg laver en kanalsøgning og den finder en række kanaler. Herefter hiver jeg udvalgte kanaler over i favoritlisten. TV2 driller dog, den virker fint hvis jeg vælger den fra fundne kanaler (dobbeltklik under "Scan 17-02-2015", men ikke når jeg dobbeltklikker på den under favoritlisten. De øvrige kanaler virker umiddelbart fint, blot ikke TV2. Er der nogen der har oplevet lignende og kan pege mig i retning af en løsning? |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplevede noget lignende inden jul hvor yousee ændrede i deres kanaler. Jeg slettede den gamle "scan" og clearede favoritlisten og søgte igen efter kanalerne og lagde de respektive kanaler i favoritlisten og så virkede alt pludseligt som det skulle.
|
|
![]() |
|
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
Tak for svar - det vil jeg prøve.
|
|
![]() |
|
Det virkede :-D Et af livets små mysterier, hvor vi bare må affinde os med en løsning, som vi ikke forstår baggrunden for.
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Super. Og du har helt ret, men så længe det bare virker.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |