|
DVBViewer HbbTV og DR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steja ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2013 Sted: København Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 20:32 |
Jeg har lige købt og installeret DVBViewers HbbTV plugin Mheg5 engine,
http://dvbviewer.com/en/index.php?page=news&article=HbbTV men den virker ikke på DR - heller ikke på andre kanaler. Har nogen en ide om hvorfor? DR HbbTV virker fint på mit Panasonic TX-P42ST50Y. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har haft det til at virke...
Der blev anvendt en MCE-remote og hhbtv blev aktiveret med den røde knap.. Men jeg er holdt op med at anvende det.,. DR1 har nu en windows 8 app, der efterhånden har en ret god funktionalitet og denne app kan med fordel anvendes istedet.... Man opnår kun med hbbTv som jeg ser det at man kan betjene en browser inde fra dvbviewer's brugerinterface med en fjernbetjening.
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |