recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvbviewer + Hdhomerun + wintv-ci muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dvbviewer + Hdhomerun + wintv-ci muligt?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Hej Per, vil det sige på en HDHomerun, at hvis Wintv-CI dekoder en kodet kanal, kan jeg ikke benytte den anden tuner på HDHomerun til noget?

Det tror jeg godt at du kan.

Problemet var at hvis jeg havde sat recording service til at optager nogle kodede programmer i løbet af nogle dage, var det ikke altid at de blev dekodet. Jeg fandt aldrig ud af hvorfor det nogle få gange virkede men for det meste ikke virkede.

Jeg lagde min wintv-ci på hylden og fortsatte med at bruge min Terratec H7 til de kodede kanaler. 

Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 16:09
Hej Per det ville jeg også helst men jeg har problemer med TV3+, kanal 6, kanal 9 (fodboldkanalerne) ikke virker på min Terratec H7. 
Se denne tråd evt. 
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138553&title=hjlp-dvbviewer-finder-ikke-alle-yousee-kanaler

Hvis du har det til at virke med DVBViewer med kodede kanaler må du gerne lige skrive dit setup. Jeg har prøvet WHS 2011 og Windows 7 64-bit uden held.

Det sjove er med Terratec Home Cinema kan jeg modtage kanalerne..
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 09:08
som lovet en opdatering på denne tråd. Jeg har fundet ud af at man godt kan få wintv-ci til at køre sammen med HDHomerun og DVBViewer/RS. Desværre kører det ret ustabilt for mit vedkommende da jeg kører WHS2011 64-bit system, så jeg tror det er der problemet ligger. 64-bit og tunere er ikke en god kombi. Så jeg har BSOD et par gange om dagen. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu