|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10590 |
![]() Sendt: 24-Marts-2008 kl. 20:19 |
Hvordan tildeler man de enkelte funktioner i DVBViewer en tastatur genvej?Metoden som er nævnt i manualen virker ikke, der sker overhovedet intet når jeg dobbeltklikker på en funktion i Input oversigten. På forhånd tak. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10590 |
![]() |
Hallo, hallo alle DVBViewer brugere. Er der ikke bare én der kan forklare hvordan man gør? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Ikke helt med på problemet, men .... Til både tastatur og remote kommandoer, kan "learn" funktionen bruges. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men hvordan? Som nævnt har jeg fulgt vejledningen uden held, så måske du kan skære det ud i pap for mig - trin for trin. Rettefunktionen er i øvrigt greyed out i min version. Det er heldigvis heller ikke denne funktion jeg har brug for, men derimod tilføjning af nye keyboard kommandoer - der er jo kun ganske få som default. Jeg vil f.eks. gerne kunne lukke DVBViewer ned ved at trykke på "x" på tastaturet. Hvordan indlærer jeg denne kommando? Flemming Redigeret af fltk - 25-Marts-2008 kl. 22:43 |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Prøv at blot udpege funktionen... 1) tryk learn Bruge Save funktionen til at gemme rettelserne. Det er også muligt at rette den tilhørende XML-fil med notepad i stedet for at indlære det...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak skal du have. Har nu fået det til at virke ved at følge punkt 1 og 2 samt gemme. Punkt 3 og 4 forstår jeg ikke. Hvor bekræfter jeg kommandoen og hvordan ophæver jeg en indlært funktion? Havde håbet på at kunne lukke DVBViewer ned med ét enkelt tastaturtryk, men der kræves 3, fordi man skal bekræfte at det virkelig er det man ønsker og først herefter kan lukke ned - øv. Flemming Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
Under settings/options/general er det muligt at sætte hak i "No confirm on Exit", er det ikke det du efterlyser?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Lige nøjagtig. Tak skal du have. DVBViewer er et fantastisk program i kombination med en Imon remote, som jo kan lære alle tastatur genveje. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
Det lidt ærligt at det var til imon, fordi det findes faktisk færdiglavet setup... Det er både til imon-manger og en remote-fil til loade i DVBviewer... Synes du remoten er anvendelig? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ganske godt tilfreds med Imon remoten. Hvis ikke kunne jeg blot indlære alle dens taster på en hvilken som helst universalremote med lærefunktion. Jeg har ikke VFD display - det er der ikke plads til. Du har vel ikke den gamle udgave af Imon remoten siden du ikke er helt tilfreds? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
Det er selvfølgelig meget en smagssag det med remoten.. Det er den her.. Den har jo fælles muse/piletaster funktion. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |