Har forsøgt at lave en opsætning med ovennævnte. (OEM udgave til thermaltake/lanbox).
Der findes et plugin (i DVBviewer forum) som kan anvende VFD displayet. Det virker ok. Det er et separat program, som blot skal startes. Dette plugin tager sig kun af VFD-displayet.
Den medfølgende iMon applikation kan bringes til at starte og afslutte DVBviewer og det fra slukket PC (S5). Dvs. at display-enheden lever sit ”eget liv” uanset om HTPC-en er slukket eller tændt.
Der ser ud til at man kan konfigurer iMON enheden til at sende diverse tast-tryk til DVBviewer og dermed skulle man fuldt ud kunne styre DVBviewer via iMON-remoten.
Endvidere ser det ud til at man også kan starte andre applikationer og derved øge mulighederne brugen af HTPC-en, f.eks. gå ind på diverse web-sider….
Det var indledningen...
Det ser ud til at de programmer, som begge skal bruge IMON-enheden ikke spilder ordentlig sammen, altså plugin til DVBviewer og selve Imon applikationen…
Hvad er jeres erfaringer med opsætning af VFD/iMON?
(Jeg mener det er det samme display som anvendes i Antec kasserne)
Egentlig synes jeg ikke den indbygge IR-enhed er særlig let at "fange" og bruge via remoten, som jeg forøvrigt synes at være noget kompakt på grund af de mange knapper....
Redigeret af avh - 10-Oktober-2007 kl. 13:53