|
Dvbviewer og anysee e7 tc/t2c |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2012 kl. 12:11 |
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får anysee til at se boxers dvb-t2 kanaler i dvbviewer? (jeg ved godt at jeg ikke kan se hd kanalerne.)
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er et problem i dvbviewer..
Den kan ikke skifte mellem DVB-t og Tvb-t2 og tilbage igen... Det kan anysee eget program derimod.. Når man har skiftet dvb-t2 med dette anysee program, kan dvbviewer godt modtage dvb-t2 kanalerne fra Boxer... Det gør at dvbviewer i praksis ikke er anvendelig til dvb-t2 kanalerne... Der er måske et andet kort (blackgold) som måske kan håndtere det.. Denne løsning må så kombineres med en eller anden form for CA-interface, f.eks. det fra digtial devices... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Det skulle virkelig undre mig at DVBViewer har et problem der. De håndterer jo alverdens underlige standarder inden for DVB-XX, fra Kina til Australien. Har nogen prøvet at skrive på deres forrum, med en support.zip?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Skal så lige siges at jeg i tidernes morgen har haft masser af problemer med skift af kanaler, pixelering, grøn og sort skærm osv. Det har dog alt samme vist sig at de bundede i dårlige drivere og elendige modtage forhold. Når det nu er bragt i orden, har det kørt i flere år, uden så meget som et eneste svigt. Skal dog lige sige at jeg ikke har DVB-T2, Men kun en kombination af DVB-S2 og DVB-T
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Ja jeg har gjort dem opmærksom på problemet...
Det ser ud til at det er bda-interfacet eller dårlig anysee driver der gør skiftet mellem DVB-T og DVB-T2 ikke virker...
Redigeret af avh - 23-November-2012 kl. 08:41 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Jeg har nu læst tråden, og jeg tror ikke du får noget ud af det der. Ser ud til at de har stoppet med at gøre mere i april 2012, da det ser ud til at det er driverne der er defekte. Hvis det var mig, ville jeg prøve det beskrevne Black Gold kort: https://sites.google.com/site/tecchie2011/home/dvb-t2
|
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Jeg har kigget på det black gold kort, men jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde et løst ci interface man bruge sammen med det, jeg har tidligere forsøgt at bruge hauppauge wintv ci men kan ikke få det til at spille med et boxer cam.
Redigeret af kbking - 23-November-2012 kl. 13:38 |
|
![]() |
|
Måske kan et CA-interface anvendes fra digital devices anvendes... Men ærligt talt synes jeg ikke det er investeringer værd.. For de kanaler man pt. kan se via Boxer på DVB-t2 er kun de 3 nabokanaler, mens TV2 HD ikke kan ses.. Har forøvigt haft hauppauge wintv ci til at virke for Boxer kanalerne, men jeg synes ikke det var særligt stabilt, her er anysee T2C langt bedre... |
|
|
|
![]() |
|
Lige til en opfølgning. Anysee har en beta driver der hedder anyseeDriver_Setup_CNO_20130107 som man kan få hvis man skriver til info@anysee.com og med den driver installeret kan man nu se dvb-t2 (men selvfølgelig kun sd kanalerne).
|
|
![]() |
|
Tak for denne opfølning..
Har installeret disse drivere og kan beskræfte at jeg med DVBviewer kan skifte rundt mellen dvb-t og dvb-t2 kanaler... Det er muligt at se de 3 nabolandskanaler i SD kvailtet (mux5) men ikke f.eks. TV2 HD, selvom jeg anvender et CI+ cam (som anysee jo ikke supporterer)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |