|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jeg har nu hakket "husk volumen" af, men hvor vælger man lydspor. Hos mig står der kun "ingen" under lyd i menuen. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Når kanaler som cartoon scannes, optræder der flere kanaler i kanalisten.
Den eneste forskel er at "underkanalen" kan har et andet lydspor (PID) ellers er resten fælles. I kanalisten vises det som en træstuktur. Kun hvis kanalerne er opbygget sådan, fremkommer muligheden for at skifte lydspor. Derimod er funktionen til at skifte rundt mellem left/right/center inden for et lydspor til rådighed.... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jeg har træstrukturen hos mig og i kanalopsætningen har jeg mulighed for at ændre og opdatere lyd-PID hos mig står den på Cartoon til: 641. Hvad skal den stå på for at få dansk lyd, så børnene bliver tilfredse Hvor findes muligheden for at skifte mellem left/right/center andet end på balancen på ens egen forstærker. Jeg kan ikke finde denne feature i DVB Viewer. Redigeret af ajaj - 29-Juni-2008 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Højreklik på selve videovinduet mens Cartoon spiller Vælg audiochannel fra menuen, vælg hhv. center (så spiller begge sprog) eller venstre eller højre for at skifte mellem sprogene |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er åbentbart nødt til at få det skåret ud i pap Jeg forstår videovinduet som selve tv billedet når Cartoon kører ( i øjeblikket YO-GI-OH tegnefilm bagefter Børn) Når jeg højreklikker her kommer menuen med " Vis- Billedformat-Zoom- osv--Afslut" her er ingen "audiochannel" så det må være et andet sted jeg skal højreklikke - men hvor ? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Og på dansk
Redigeret af spawn - 29-Juni-2008 kl. 13:13 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for tydeligt svar spawn, nu forstår jeg...... og det er så åbenbart ikke mig der er helt tosset Gad vist om det kan fremkaldes hos mig |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Min menu ser heller ikke helt sådan ud. Jeg mangler punkterne: udvidelser, balance og pause. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Har i ikke seneste version 3.9.4.0 ?
|
|
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Nej, jeg har version 3.9.1.1. Mener ikke der skulle være sket ændringer mellem denne version og nyeste på de omtalte punkter, men måske har jeg overset det i change loggen. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Min version er 3.9.1.1 Kører 3.9.4.0 uden problemer, og hvordan henter man den ? Jeg kan ikke finde nogen update i menuen. Redigeret af ajaj - 29-Juni-2008 kl. 20:49 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hentes her: http://www.dvbviewer.com/members/ Du skal logge ind med det brugernavn og password du fik sammen med din licens |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |