recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBviewer og favoritliste
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVBviewer og favoritliste

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Direkte link til dette indlæg Emne: DVBviewer og favoritliste
    Sendt: 28-December-2007 kl. 14:28
Hej og glædelig jul.

Jeg har nu kørt med dvbviewer i godt en uges tid og må sige at det er en rigtig godt program og til den pris er det næsten utroligt hvad man får.
nå men til mit problem.
Jeg vil gerne have, at efter jeg har lavet min favoritliste for tv kanalerne, når jeg trykker på 1, 2, 3 osv på remoten at det så er kanal 1, 2, 3 osv fra favoritlisten af kanaler der kommer op på skærmen på samme måde som med tvét´s kanaler.
Er det muligt, istedet for at skulle trykke på den røde knap på min Logitech og derefter vælge kanal.
Jeg takker på forhånd og ønsker alle her et rigtigt godt nytår
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 15:11
Prøv at sætte kanalerne i den rækkefølge du vil have - altså ikke kun i favoritlisten, men i kanallisten det skulle kunne gøre det.
Den Ben
Til top
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2006
Point: 215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 17:42
Hej igen
Det virkede fint. Havde ikke spekuleret i de baner :o)
Takker for hjælpen.
En lille ting mere hvis du har tid.
Kan man tvinge kanallyden frem. Eksempelvis har jeg på tv2 AC3 eng og AC3 dansk jeg kan vælge imellem.
når den starter op vælger den eng, men ved tilslutning af dansk kommer lyden frem i højttalerne.

Takker igen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu