recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBviewer og MCE Remote??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVBviewer og MCE Remote??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Noerrelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: DVBviewer og MCE Remote??
    Sendt: 21-Februar-2008 kl. 20:36
Hej i gruppen,

jeg har tidligere benyttet mit Windows Media Center Edition 2005 sammen med DVBviewer Pro og min MCE remote, men nu starter eHome op hver anden gang jeg trykker på Guide eller Start på remoten...

Jeg har deaktiveret opstart af ehtray.exe via msconfig, således at det ikke starter når Windows startes. Alligevel starter MCE2005 op indimellem og jeg må så ind i joblisten for at afslutte ehmsas.exe, ehshell.exe og ehtray.exe.
Jeg har også været i Tjenester og deaktiverer Media Center Extender Service samt Media Center-modtagertjenesten, men lige lidt hjælper det.

Har I flere idéer eller har nogen fået løst dette problem?

Jeg har også et andet problem; Jeg kan ikke få min HTPC til at vågne selv og optage et program... Jeg benytter EPGPlus og Recording Service, har I nogen idéer hertil?

Redigeret af Noerrelund - 23-Februar-2008 kl. 10:08
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund
--
E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD,
FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1
Til top
Noerrelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:39

Oprindeligt skrevet af Noerrelund Noerrelund skrev:

nu starter eHome op hver anden gang jeg trykker på Guide eller Start på remoten...

Jeg har deaktiveret opstart af ehtray.exe via msconfig, således at det ikke starter når Windows startes. Alligevel starter MCE2005 op indimellem og jeg må så ind i joblisten for at afslutte ehmsas.exe, ehshell.exe og ehtray.exe.
Jeg har også været i Tjenester og deaktiverer Media Center Extender Service samt Media Center-modtagertjenesten, men lige lidt hjælper det.

Jeg havde vist glemt at deaktivere en af eh-tjenesterne og nu kører det bare

Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund
--
E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD,
FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu