Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10510
|
Emne: DVBViewer og teletext undertekster Sendt: 17-Februar-2010 kl. 14:56 |
Er der nogen måde man kan indstille DVBViewer til selv at vælge den teletext side, som undertekster skal hentes fra, så man slipper for at skulle indstille det manuelt hver gang man starter en ny afspilning.
Flemming
|
Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
|
Sendt: 17-Februar-2010 kl. 18:25 |
Har aldrig tænkt på det da jeg altid får undertekster, uden at gøre noget. Men har nu testet det af ved CD Drama nu har finsk og CD Action har svensk og CD Comedy dansk. Den husker selv den rigtige indstilling, både ved kanalskift og efter genstart. Har ikke ændret nogen indstillinger. Kører seneste Beta
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
fltk
Platin medlem
|
Sendt: 17-Februar-2010 kl. 18:37 |
MCenterFreak skrev:
Har aldrig tænkt på det da jeg altid får undertekster, uden at gøre noget. Men har nu testet det af ved CD Drama nu har finsk og CD Action har svensk og CD Comedy dansk. Den husker selv den rigtige indstilling, både ved kanalskift og efter genstart. Har ikke ændret nogen indstillinger. Kører seneste Beta |
Hmm, det er mystisk. Nå jeg afspiller optagelser fra min PVR skal jeg selv ind og vælge side hver gang jeg starter en afspilning af en anden optagelse. Din test går åbenbart på live TV. Har du prøvet med afspilning af optagelser? Jeg bruger version 4.2.1.0.
Flemming
Redigeret af fltk - 17-Februar-2010 kl. 18:38
|
Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 17-Februar-2010 kl. 23:55 |
Du er godt nok langt bagud med versionerne. Vi er ved 4.3.1.66. Kører perfekt med Live TV!
Nu ved jeg ikke rigtig hvordan programmet skal vide hvilken Teletekst undertekst den skal bruge ved afspilning af optagne udsendelser. Det er jo bare en fil med flere teletext streams. Men det vil helt sikkert være et godt forslag til udviklerne at du kan vælge 599 som default ved afspilning
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
fltk
Platin medlem
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 06:51 |
MCenterFreak skrev:
Du er godt nok langt bagud med versionerne. Vi er ved 4.3.1.66. Kører perfekt med Live TV!
Nu ved jeg ikke rigtig hvordan programmet skal vide hvilken Teletekst undertekst den skal bruge ved afspilning af optagne udsendelser. Det er jo bare en fil med flere teletext streams. Men det vil helt sikkert være et godt forslag til udviklerne at du kan vælge 599 som default ved afspilning |
Så vidt jeg ved er det seneste final version jeg bruger, men OK, det kan altså ikke lade sig gøre p.t.
Flemming
|
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 09:03 |
fltk skrev:
MCenterFreak skrev:
Nu ved jeg ikke rigtig hvordan programmet skal vide hvilken Teletekst undertekst den skal bruge ved afspilning af optagne udsendelser. Det er jo bare en fil med flere teletext streams. Men det vil helt sikkert være et godt forslag til udviklerne at du kan vælge 599 som default ved afspilning |
Så vidt jeg ved er det seneste final version jeg bruger, men OK, det kan altså ikke lade sig gøre p.t.
Flemming |
Hvorfor vil du ikke køre med Betaversionen. Fungerer fint
|
|
 |
fltk
Platin medlem
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 09:35 |
MCenterFreak skrev:
fltk skrev:
MCenterFreak skrev:
Flemming |
Hvorfor vil du ikke køre med Betaversionen. Fungerer fint |
Jeg har bare en idé om, at jeg ikke gider være prøveklud med mulige ustabile versioner. Så venter jeg hellere på en final release.
Flemming
|
|
 |
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 09:56 |
Når man bruger BETA version skal man huske at skifte til ny beta inden versionen udløber, der bruger jeg Final version, som iøvrigt kører ganske stabilt hos mig.
|
Den Ben
|
 |